Co to jest Google Ads?

Google Ads, choć wielu z was może kojarzyć tę usługę z jej wcześniejszej nazwy - Google AdWords, to najszybszy sposób na dotarcie do nowej grupy klientów. Podczas gdy pozycjonowanie strony internetowej zajmuje 3-6 miesięcy (tyle czasu należy liczyć na znalezienie się na pierwszej stronie Google), Google Ads pozwala znaleźć się na samym szczycie w momencie włączenia kampanii.

Wszystko jest tu zależne od twojego budżetu. Model rozliczenia za usługę Google Ads wygląda następująco - ty ustalasz budżet jaki jesteś w stanie zapłacić Google za to, aby znaleźć się ponad wynikami pozycjonowania (na samym szczycie), a Google w miarę możliwości (wszystko zależy od budżetu twojego i twojej konkurencji) wyświetla twoje reklamy jako Sugerowane. Google nalicza opłatę za każdym razem, gdy użytkownik kliknie w twoje reklamy.

Korzyści płynące z płatnych reklam Google Ads:

  • Droga do klienta jest prostsza i szybsza - jesteś w stanie zdobyć pierwszych klientów już w kilka dni od włączenia kampanii.
  • Inwestycja zwraca się zazwyczaj po 1-2 miesiącach (w zależności od oferowanych usług).
  • Usługa połączona z odpowiednim pozycjonowaniem jest w stanie zmieść konkurencję z pierwszych pozycji - atakujesz z każdej strony. Klient widzi twoje usługi kilka razy na jednej stronie.
od 300

pełne ustawienie kampanii

Jednorazowa płatność za stworzenie kampanii Google Ads. Cena uzależniona od wielkości i rodzaju kampanii.

od 200

prowadzenie kampanii

Miesięczna płatność za prowadzenie kampanii Google Ads. Cena uzależniona od wielkości i rodzaju kampanii.