Google Ads, choć wielu z was może kojarzyć tę usługę z jej wcześniejszej nazwy - Google AdWords, to najszybszy sposób na dotarcie do nowej grupy klientów. Podczas gdy pozycjonowanie strony internetowej zajmuje 3-6 miesięcy (tyle czasu należy liczyć na znalezienie się na pierwszej stronie Google), Google Ads pozwala znaleźć się na samym szczycie w momencie włączenia kampanii.
Wszystko jest tu zależne od twojego budżetu. Model rozliczenia za usługę Google Ads wygląda następująco - ty ustalasz budżet jaki jesteś w stanie zapłacić Google za to, aby znaleźć się ponad wynikami pozycjonowania (na samym szczycie), a Google w miarę możliwości (wszystko zależy od budżetu twojego i twojej konkurencji) wyświetla twoje reklamy jako Sugerowane. Google nalicza opłatę za każdym razem, gdy użytkownik kliknie w twoje reklamy.
pełne ustawienie kampanii
Jednorazowa płatność za stworzenie kampanii Google Ads. Cena uzależniona od wielkości i rodzaju kampanii.
prowadzenie kampanii
Miesięczna płatność za prowadzenie kampanii Google Ads. Cena uzależniona od wielkości i rodzaju kampanii.